Sv: Nå skjønner jeg ABSOLUTT ingenting!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Anbefaler igrunn samtlige som plages med slike "tokter", om å gjøre liknende:
Tatt fra bloggen min:
Følgende avsnitt er en “note to self”.
Kjære Sandra. Jeg er pisslei av at du alltid stresser deg opp når tallet på vekta øker med stakkarslige hundre-parhundre gram fra dag til dag. Det er ikke bare inntak/uttak av næring som har noe å si på vekta, men dagsform, allmenntilstand, væskebalanse og STRESS! Dette vet du, så slutt å kødd med deg selv! Du vet at humøret blir dårligere, formen blir elendig og du får veeeeldig hjemlengsel, og når du har så mye som skjer her i Tromsø, så har du rett og slett ikke tid til å deppe over de forbannade hundre grammene. Hvis du bruker de små grå litt innimellom så vet du hvorfor det baller på seg en gang i blandt. Ikke straff kroppen din bare fordi du tror det hjelper. For det gjør det ikke.
Tenk på alle de kiloene du hittil har tapt, for en kamp du har utkjempet! Tenk på alle de som støtter deg og er stolt av deg. Skal ikke du være like stolt av deg også? Ja, pupper blir mindre og lårene blir slappere, men snart må du faktisk også klare presse inn litt trening i den stressa timeplanen din. Ellers blir du en sviske. 
Hmm.. tror jeg stjeler det, hihi. Er litt lurt å ta seg i skinnet av å til,når stresset blir for hardt!
Takk ellers for svar folkens!