Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 17:13   #3816
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Jeg har begynt på LCHF og tenkte jeg skulle prøve meg på 15 karbs i starten, men jeg får det ikke til. Det blir alt mellom 16-20 karbs hver dag. Ahhhh, æ blir gaaaal.

Jeg trener da. I dag løp jeg f.eks 35 min på tredemølla (intervall) og trente styrke overkropp 30 min, samt at jeg har gått sammenlagt en time. Kan jeg da ha klart å forbrenne karbsene mine så det ikke er så nøye at jeg nesten pusher oppmot 20? Eller bør jeg bli strengere her?

All hjelp settes pris på, hihi

Jeg ser ikke helt hva som skulle være den store forskjellen mellom 15 og 20 karber for de aller fleste. Atkins anbefaler jo 20 gram karbohydrater daglig de første fjorten dagene, og hans filosofi faller så absolutt inn under begrepet lchf! I følge Lutz er det jo ikke heller noen god grunn til å kutte på fettet før du er over 72 gr kh om dagen, men så har du de indviduelle forskjellene, for ikke å snakke om trivselsnivåene. Hva med å kjøre på med et slingringsmonn? Mellom 15 og 20?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥