Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 18:15   #21
marjusen
Seniormedlem

marjusen sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Åhh.. nedtur..

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det hadde på langt nær vært nok om jeg vil ned i vekt Om hun ikke spiser absurde mengder naturligvis.... Se for deg 150- 200 gr fett, det er hadde blitt uhyggelig mye ost og bacon
Var heller ikke ment som kritikk, bare et tips om en ting hun muligens kan kikke litt på?

Neida, og det er faktisk godt mulig hun her også må øke fettmengden. Men jeg ville ikke stressa så mye med det nå etter så kort tid. Hun har jo faktsik gått ned litt over 1 kilo i snitt i uka, og det er jo veldig bra.

Så jeg mener værtfall at ettersom hun er så stressa som hun gir uttrykk for her så er det greit å heller kose seg med maten nå, for hun får faktisk i seg en del fett.

Det er greit å konse om KH de første 1-2 månedene, og funker det greit da er det jo bare topp. Er det ingen vektnedgang etter 2 måneder kan hun heller begynne å se på fett og proteinmengden.

Dette er værfall min mening, og jeg tror stress er en stor partystopper for mange, som gjør at kroppen tviholder på grammene.

Og hun har jo hatt ett flott vekttap allerede, så dette tror jeg løsner med litt tålmodighet og litt ro

Marius

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat