Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 18:16   #1
majalille
Juniormedlem

majalille sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
majalille er på en erverdig vei

Ang. smerter i bena/korsrygg

Hei. Tror dette er mitt første innlegg her inne, men jeg har romstert en stund. Jeg prøvde meg på ketolyse ifor sommer men så stoppet jeg pga smerter i bena som ble så ille at jeg ikke fikk sove. De forsvant med en gang jeg startet med vanlig kost igjen.

Nå er jeg igang igjen etter å ha lest en god del her inne og skaffet meg mer kunnskap om hva jeg burde spise/drikke osv. Nå drikker jeg masse vann, har i meg masse fett i form av oljer og meierismør, pluss det som eventuelt er i kjøtt osv. Jeg spiser også grønnsaker (over bakken - har lest godt hehe) og har prøvd med på oopsier, eggepannekaker osv osv. Det funker kjempefint bortsett fra 1 ting. Jeg har så sinnsykt vondt i bena og nedre del av ryggen.

Jeg drikker KUN vann, og masse sådan. Tar kalium og magnesium, men det virker ikke som det vil gå over. I dag har det vært så ille at jeg ikke klarer å gjøre så mye egentlig.

- Det jeg lurer på er hvor lenge dette har pågått hos de som det har skjedd med? Jeg har jo klart å lest meg frem til at flere har opplevd dette men det er ikke så mange detaljer rundt det videre. Er det bare å gi opp, eller burde jeg holde ut og fortsette som jeg gjør litt til?

Det funker gull ellers ihvertfall

majalille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som er riktig for målet. Svar med sitat