Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 19:52   #2
StineH
Seniormedlem

StineH sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 35
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ang. smerter i bena/korsrygg

Opprinnelig lagt inn av majalille, her.

Hei. Tror dette er mitt første innlegg her inne, men jeg har romstert en stund. Jeg prøvde meg på ketolyse ifor sommer men så stoppet jeg pga smerter i bena som ble så ille at jeg ikke fikk sove. De forsvant med en gang jeg startet med vanlig kost igjen.

Nå er jeg igang igjen etter å ha lest en god del her inne og skaffet meg mer kunnskap om hva jeg burde spise/drikke osv. Nå drikker jeg masse vann, har i meg masse fett i form av oljer og meierismør, pluss det som eventuelt er i kjøtt osv. Jeg spiser også grønnsaker (over bakken - har lest godt hehe) og har prøvd med på oopsier, eggepannekaker osv osv. Det funker kjempefint bortsett fra 1 ting. Jeg har så sinnsykt vondt i bena og nedre del av ryggen.

Jeg drikker KUN vann, og masse sådan. Tar kalium og magnesium, men det virker ikke som det vil gå over. I dag har det vært så ille at jeg ikke klarer å gjøre så mye egentlig.

- Det jeg lurer på er hvor lenge dette har pågått hos de som det har skjedd med? Jeg har jo klart å lest meg frem til at flere har opplevd dette men det er ikke så mange detaljer rundt det videre. Er det bare å gi opp, eller burde jeg holde ut og fortsette som jeg gjør litt til?

Det funker gull ellers ihvertfall

Jeg opplevde lignende den andre uken min inne i lavkarbo verdenen! Jeg hadde vanvittige smerter i korsryggen som spredte seg nedover i det ene benet.. Min far var helt overbevist om at det var isjias opplegg.. Jeg var på dette tidspunktet på ferie i Spania.. Smertene vedvarte en ukes tid, og så like plutselig som de kom var de vekke igjen og ikke kjent noe lignende i ettertid i det hele tatt..
SO hang in there, er det det samme som jeg opplevde går det over av seg selv...

StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat