Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-10, 21:33   #31
only39
Medlem

only39 sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drøye hundre meter over havet, en drøy time fra Oslo.
Alder: 53
only39 er på en erverdig vei

Sv: Spark meg bak er du snill!!

Opprinnelig lagt inn av Benedictee, her.

haha! jeg er AKKURAT som deg og tenker akkurat det samme.Pleier å glefse i meg noen cavalier sjokolader når det er som verst..tåler ikke maltitol så i tillegg til magasjau, mister jeg noen hundre gram dagen derpå

Tenker litt sånn at det kan da ikke skade så jæævlig å gå på en sjokoladesmell en gang i måneden..jeg sliter skikkelig med det og vil faktisk ikke leve et liv uten sjokolade..derfor er jeg nøye på at jeg er N-A-Z-I i hverdagen og heller kan tillate meg en smell innimellom, men aldri over tid...før, hvis jeg gikk på en smell, kunne denne fort vare i 3 uker..men nå har jeg èn kveld, max to hvis det er en happening. så er det rett tilbake i naziluka. Og det funker..selvom jeg kansje går ned litt tregere enn resten pga disse smellene...men jeg bare MÅ ha sjokolade iblandt. Livet er faktisk ikke verdt å leve uten...og da regner jeg heller dobbelt så lang tid på å komme meg ned dit jeg vil istedetfor å stresse med det..det gjør det også enklere å gjøre dette til en livsstil. Jeg kommer til å leve som dette selv når jeg er "ferdig"..istedetfor å ha nektet seg alle godiser i lang tid, endelig blitt komfortabel med vekta også gå på en smell som er nesten umulig å stoppe..

merkelig nok har jeg mandager som sånn 'fysen'-dag..logisk..

På sikt så håper jeg at jeg har et uanstrengt forhold til sjokolade, og at jeg slipper å tro at jeg må ha det, men at jeg også kan ta en LITEN av og til, men ikke mengder,som før!
Fortsett med det som funker for deg... Det er jo tross alt det som er viktig!

81,80,79,78,77,76,75,74,73,72
only39 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysestart med lavkarboliv som mål! Svar med sitat