Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 00:21   #41
Lisbeth
Seniormedlem

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 57
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Bombus, her.

Skal vedde på at det gjelder katter og hunder i enda større grad enn mennesker. Det er vel sikkert for dem også individuelt hvor mye de tåler av karbohydrater, men de tåler ventelig mindre enn oss. Jeg ville sjekket tørrforet for karbohydratinnhold. Det er vel oppgitt næringsinnhold på kattematpakker også?

Mange kostholds- og overvektforsøk er gjort på mus og rotter. Jeg trodde disse spiste mye plantekost (f.eks. korn) normalt og skulle være tilpasset det. Men de blir tjukke av høykarbo de også.

Jeg så på innholdsfortegnelsen på tørrforet moren min gir til sin hund, av de 4 første ingrediensene som var listet var det bare en som ikke var korn, husker ikke karboinnholdet, men det var ganske høyt..

Hundene mine får våtfor, med 0 g kh

Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat