Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 18:22   #95
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Katta på lavkarbo

Oddvar fikk prøve litt av danskesalamien i dag tidlig (på størrelse med en fingertupp), og det gikk ned. Han er ikke så veldig kresen egentlig, og minst én gang i måneden kjøper jeg en pakke med roastbiff i skiver til han. Da smører jeg et tynt lag med smør og ruller sammen og deler opp i mindre biter. Han elsker det! Han får bare en skive pr. dag så lenge pakka holder. Men, så har jeg også hørt at roastbiff er marinert, og inneholder en del salt og andre greier så jeg vet ikke lenger. Tørrfor og boksemat inneholder antakeligvis enda mer skit han ikke skal ha enn en roastbiffskive.

Veldig fint å høre hva dere andre gjør - for jeg vet ikke hvor jeg skal begynne ...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat