Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-10, 10:14   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Konsekvensene hvis ernæringsforskerne snur

Jeg har i alle fall fått veldig mange av vennene min, om ikke akkurat over til lavkarbo, men til å bytte ut margarin til ekte smør (bare den plansjen som viser prosessen til ferdig produkt er nok til å skremme faen på flatmark!) og til å tenke over brødinntaket sitt, melkekonsum og overdreven fruktspising. Ja, for ikke å si sukkerinntak.
Det virker ikke som om folk rundt meg lenger synes det er så søkt å tenke på f.eks pasta og brødmat som noe som ikke er spesielt sunt. Særlig pollenallergikerne er lette å vinne over med ideen om kryssallergi med hvete . Jeg føler vi er på vei jeg, altså, om enn med babysteps.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat