Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-10, 10:19   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Mister så mye hår

Jeg mistet også mye hår da jeg gikk ned nesten tjue kilo for ca tre år siden, men som Cherry sier, så har det ikke nødvendigvis med lavkarbo i seg selv å gjøre, men er et ganske vanlig fenomen i forbindelse med vekttap.
Søstra mi gikk ned et tjuetalls kilo på GR-aktig kosthold, og mistet også veldig mye hår. Hun ble dødsglad ettersom hun har så tjukt hår at det nærmest vokser oppover, men det kom jo tilbake etter et års tid. Jeg for min del som har mista veldig mye av mitt opprinnelig tjukke hår på grunn av pcos og hypothyerose følte meg som Terje Tysland der en stund. Hjelpes! Men det kom tilbake, og var tilbake til sånn det var før jeg gikk ned i løpet av et års tid, men har dessverre ikke funnet tilbake til det tjukke flotte håret jeg hadde fram til tjueårene.
Nisim er veldig effektivt, btw! Ikke minst renser det håret på rotnivå, noe ingen har vondt av dersom man bruker styling

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat