Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 11:29   #29
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva har dere gjort med klærne etterhvert som dere går ned i vekt ?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har stort sett kastet ting - det har vært slitte plagg, og sånn typisk strukket og utvidet der jeg har vært bredest - ikke noe egnet for fretex, synes jeg. Det er nok noe annet med de plaggene jeg har kjøpt inn underveis og faktisk ikke rukket å ta i bruk før størrelsen ble helt feil igjen.

Tar uansett vare på "størstebuksa", både til sammenligning og skrekk og advarsel...

Har også gitt vekk klær. Før jeg flyttet fra Tromsø i juni hadde vi en stor byttefest (var ikke bare klær jeg ga fra meg). De klærne som ingen ville ha på festen ble gitt til Fretex eller kastet. Nå har jeg en del kjoler som er for store, men som jeg ikke har lyst å bare gi fra meg. Så det spørs om jeg må vifte med øyevippene og spørre om mamma vil sy de inn. Hun har sydd inn mange av buksene mine også. Jeg har liksom ikke råd til å kjøpe nye for hver str jeg går ned. Men den buksa i str 48/50 som var litt trang før jul har jeg beholdt fordi den er så stor nå. Sånn at jeg har det visuelt hvor mye jeg har gått ned

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat