Sv: Husk å se på TV Debatten 21:30 i morgen!
Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.
Klart folk føler du jukler! Du må jo lide for å få av deg kiloene! Kilene er jo der fordi du har stoooorkost deg med voldsomme mengder av alt det vi andre har unngått unntatt til lørdagskosen. Karma tilsier at når du ble svær fordi du koste deg mye mer enn oss andre, så må du lide for å få vekta av igjen! 
Nei, det var ikke min mening. Bare en observasjon på hvordan det virker som om folk tenker. 
Ene søstra mi er veldig sånn. Hun elsker mat! ELSKER! Og sier hele tiden at hun aldri kunne ha levd som jeg gjør, men likevel så er hun helt i staver over maten jeg er med å lage når jeg er på besøk hos henne. I stedet for biter hun tenna hardt sammen og lever på det hardeste GR-regimet og trener knallhardt når vekta tipper 15+, hvilket den gjør omtrent hvert andre år, tvinger og sliter seg ned i vekt, og så spiser hun seg opp igjen. Jeg blir helt sliten av å se på, og høre om hvor sulten hun er og hvor lenge hun har spart opp kosemerkene sine. Hun har nok en god blanding av både å være litt stolt og litt måpen over min måte å gjøre ting på, og har halvveis humoristisk ymtet frampå at jeg jo jukser litt, nettopp fordi jeg ikke kjører hennes hvitknokeopplegg.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|