Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 12:24   #3846
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg mener det var en prøve på et antistoff som het anti GAD som påviste disponeringa mi. Ble først sendt til diabetesspesialist på Lovisenberg, som ikke var så mye til hjelp. Det var liksom sånn "ja, du kan få LADA, eller du kan ikke få det. Bare fortsett å holde blodsukkeret ditt stabilt, du, og ta en måling nå og da". Tusen takk for ingenting, liksom . Heldigvis lette jeg meg fram til dr Willumsen som jeg nevnte over her. Hun samarbeider/har samarbeidet med Hexeberg, og er utrolig dyktig.

Oi - det var jo litt av en behandling hos en "diabetesspesialist"
Men dr Willumsen høres jo lovende ut, tror jeg skal sjekke ut muligheten for å få time selv om jeg da må reise over fjellet fra Bergen.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF