Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-10, 18:18   #147
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av snartslank?, her.

Heisann!!
går det bra med alle oktober-starterne? Jeg er nå ferdig med uke2 og har ikke hatt noen sprekker! ikke har jeg hatt lyst til det heller!
Men har merket meg at jeg ikke kan spise så mye salt mat (og jeg som elsker bacon og spekeskinke...) da hopper vekta oppover igjen! Skal jeg spise det så bør det være til frokosten!

Ellers har jeg fått helt dilla på CC,kesam og fløte-krem, med litt funlight saft oppi!! kan fint spise det to ganger om dagen. Ikke noe problem! Nå klarer jeg spise det helt fint uten søtning også, men må ha oppi noen dråper vanilje-essens

Vekta har ikke akkurat rast nedover denne uka, men pytt-pytt! veier meg i morgen tidlig (Snikveier meg jo hver dag...)

Masse lykke til videre alle sammen!

Vær litt obs på cottage cheese og kesam, hos meg gjorde det at vekta stoppet helt opp Jeg hadde dilla på kesam til lunsj en liten periode, ei uke var nok til å påvirke vekta. Men litt en gang i blandt skader ikke