Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 10:38   #1
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Au au au! Tilbake til lavkarbo lell?

Som nevnt i en annen tråd har jeg hatt en timeout hva kosthold angår siden onsdag (5 dager) og overskuddet kom tilbake i fullt monn! Men... Jeg har tidligere vært plaget med ledd- og muskelsmerter og de har avtatt en del på lavkarbo, men i dag! Å jøjje meg! Jeg har vondt overalt! Beina, armene og hoftene verker!

Ok, jeg trødde jo innpå raske karber som en tulling i disse dagene, skal innrømme det, men at det skulle gi seg så voldsomt utslag hadde jeg ikke trodd! Hm. Skal trappe ned på karber igjen og se hva som skjer, jeg må da klare å finne et punkt der smertene blir mer eller mindre borte og overskuddet kommer litt tilbake igjen!?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat