Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 12:55   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan skjelettstørrelsen endres?

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Når jeg drev og søkte på dette (i natt )fant jeg en gammel korsett-tråd som du starta i 2008, Photo. Der sto det jo ting som kanskje kan være relevant. Men det hadde vært interessant å hørt fra fagfolk her ja.

Ja, det stemmer. Men konklusjonen ble vel at den eventuelle altereringen av kroppen ville i beste fall være midlertidig, så vidt jeg husker.

Interessant at du nevnte Cushing også, forsåvidt. Jeg ble nemlig utredet for det for sju åtte år siden nettopp på grunnlag av kroppsfasongen min, men jeg hadde det ikke. Det er jo langt fra så framtredende nå, da. Og det kan hende at brystkorga mi ikke er så bred som jeg skal ha det til. Men jeg er så vant til tanken på at ryggen min er bred som en låvedør, så det er kanskje bare noe som sitter i.
Og, altså, jeg er jo ikke direkte misfornøyd med kroppsfasongen min, altså, ser jo at ting jevner seg ut! Ble bare litt nysgjerrig på akkurat dette.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat