Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-10, 13:15   #12
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan skjelettstørrelsen endres?

Opprinnelig lagt inn av BitTorres, her.

Brystkassen kan øke i størrelse, helt riktig fordi brystbeinet består til dels av brusk. Det finnes visse øvelser som bodybildere gjorde før, for å trene opp brystmuskel og den brede ryggmuskel samtidig, og den lagde et såpass strekk i brystet at med mye trening kunne brystkassen utvides med 10 cm over noen år.
Tror øvelse het Cross overs on bench men det skal du ta med ei klype salt, det er over 23 år siden jeg trente den.
Om skjelettet kan endres som følge av lavkarbo, er jeg mer skeptisk til, men en skal aldri si aldri, for det er så mye andre forandringer som skjer, så hvorfor ikke?

Nå vil jeg ikke ha bredere brystkorg, da . Og så tenker jeg vel også litt på det at jeg har under ti kilo overvekt, og det kanskje ikke er noen stor sjanse for at den kommer til å endres.
Men det skal også sies at jeg legger på meg "som en mann". Lite på bein, armer og hofter, men mye særlig over ryggen og i midja og noe på magen, så det som måtte være igjen av overflødig fett er stort sett fordelt på de stedene, noe som gir kroppsfasongen min til dels et litt "maskulint" preg.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat