Sv: Lavkarbobutikk
Jeg synes dette er kjempepositivt! Nei, det burde kanskje ikke være nødvendig, men realiteten er faktisk sånn at mange av de lavkarboproduktene som jeg bruker er vanskelig å finne på Rema 1000, Kiwi osv. Og jeg er uenig i at alle produktene man trenger finnes på Rema 1000. Jeg er nemlig en av dem som synes livet blir kjedelig hvis jeg ikke kan nyte Atkins-barer eller lavkarbobrød. Og så kan man gjerne være uenig med meg, men jeg gidder ikke å ha en lavkarbolivsstil om man ikke kan kose seg med den, enkelt og greit. Og for meg er det ikke kos å måtte kun holde seg til hakkede tomater og eggeretter. Jeg blir skikkelig drittlei av eggeprodukter. Jeg synes alle brødoppskrifter og pizzabunner som jeg har lagt etter oppskrift fra her inne smaker pøkk, og jeg savner brødmat noe helt forferdelig. Så da kjøper jeg innimellom Ingers superrug og spiser min Dreamfieldspasta og annen lavkarbopasta med glede - for det det som gir meg livsglede. Jeg koser meg på lørdagene med lettis og sukkerfri lakris, fordi det er lørdagskos for meg. Egg og salat er ikke det for meg. Til disse spesialproduktene kommer i vanlige butikker så går jeg gjerne i slike spesialforetninger og ønsker dem velkommen med glede.
|