Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 11:44   #517
Mammamiia
Medlem

Mammamiia sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Så flinke dere er! Og Frøkengiraldri opp: du tar meg snart igjen! Ikke mange kiloene som skiller oss nå.

Her er det stillstand, - jeg har vært på ferie igjen. Tåler visst ikke det.... enda jeg var kjempeflink hele ferien. Ikke EN utskeielse, bortsett fra at jeg smakte 1/4 teskje kake på barnebarnets bursdag. Stjal litt fra gubben si kake... hehe.

Men her er også mens i anmarsj, - tror jeg. Den er blitt voldsomt uregelmessig så jeg har ikke peiling på når den kommer. 6 uker mellom hver nå... Men tegna er der - vann i kroppen og super-ømme pupper. Så om noen dager er den vel her tenker jeg. Det er 1,4 kilo ned til minstenotering så det er ikke rare greiene å skryte av i veietråden for meg i dag. Men men.

Btw: Jeg har kjøpt meg nye KLÆR! Og det var gøy. Gikk ned fra 40 til 38 i bukser og fra 40/42 til 36/38 i topper! Jeg kjøpte bare litt da, - for jeg skal jo mer ned. Men moro var det. (Fikk NESTEN på meg 36 i bukser og......)
Men det som er så rart.....: før da jeg har slanka meg så har puppene blitt borte?? ("vrengte baklommer" som pappa kalte de) Men nå bruker jeg faktisk samme BH-størrelse som før jeg begynte på ketolyse. Jeg bare bruker innerste hempa istedet for den ytterste, - men koppen passer helt perfekt fortsatt...?? Ikke så lei meg for DET altså, - men lell da gitt.... Uvant!

Men nå skal jeg male trappegelender! Utsetter og utsetter, - for det er ikke de morsomste jeg vet.... Men det blir fint til slutt da!

Ha en flott tirsdag jenter!

Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat