God dagen Titti! Ja igår røyk det av tastaturet her, gøy at vi var noen som var inne på likt. Noen dager får jeg sjekket forumet mye og så motsatt... ...Jeg ser du nærmer deg målet med storm skritt! Det går nok saktere mot slutten. Prøver virkelig å innstille meg på det, så ikke jeg blir skuffet. Det går jo så fort nå i begynnelsen. Kjenner det er veldig motiverende Jeg tror også i likhet med deg kroppene er veldig forskjellige. Har aldri følt meg så stor at jeg hemmes av det, men nå begynte jeg å få en del plager, og jeg klarte ikke lenger bare GODTA den jeg var. Jeg er lei av å føle at jeg alltid er den som burde passe på og nesten uten unntak føler at jeg bare skeier ut idag....så får jeg heller begynne på mandag igjen....herlighet så lenge jeg har vært der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men nå er det andre boller, og du verden så godt det er å dele denne tiden med dere som FORSTÅR ...det er veldig godt for selvfølelsen å ha bestemt seg! Det gir meg bedre selvfølelse (ganske stolt av meg selv) og der igjen god selvtillit! Godt å kunne stole på seg selv når det gjelder fristelser og ikke bare gi etter...da blir man nok mer mismodig og håpløst innstilt til seg selv. ...uff mye skravvellll igjen