Tråd: Karboholiker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 14:09   #9
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Karboholiker?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Njæ, det spørs jo hvordan du definerer det. Jeg blir syk av å spise raske karbohydrater. Jeg er veldig insulinresistent, og er disponert for en voksenvariant av dia1, hvilket vil tilsi at dersom jeg går tilbake til et høykarbokosthold så vil jeg mest sannsynlig over tid bli sprøyteavhengig, ellers kan det få store konsekvenser for meg; Blindhet, amputasjon, svikt i indre organer etc. Ja, det er et stort bilde, men det begynner også et sted.
Som sagt så uendelig mange ganger før; Folk er forskjellige. Om trådstarter føler han er avhengig av karbohydrater som han beskriver, så er det rellt. At du ikke gjør det endrer ikke hans opplevelse .

Men du kan jo ikke si at noe finnes selv om noen påstår det og det oppleves sånn for dem. Skal ikke gå så mye mer innpå akkurat det, men om noen påstår dem kan se spøkelser feks for å sammenligne, så oppleves det jo slik for den personen som ser dette selv om det ikke er sikkert det finnes.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat