Tråd: Trenger hjelp
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 16:26   #1
Sincity
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 53
Sincity er på en erverdig vei

Trenger hjelp

Våkna opp en dag og var bare så sjukt lei av mat. All slags mat egentlig. Så tok jeg meg et knekkebrød for jeg holdt på å spy av tanken på noe annet. og nå sitter jeg her da noen dager seinere og tenker..

Jeg er drittlei av alt som har med rømme,fløte,smør,bacon,egg,majones,ost,brokkoli osv osv og gjøre. Det eneste kroppen har lyst på er "lette" ting, som f.eks knekkebrød,salater, fisk med grønnsaker osv..for ikke å snakke om epler o.l

Jeg har nådd trivselsvekten min og sitter her og lurer på hva som er lurt å gjøre..

det skal legges til at jeg ikke har sliti med sug etter noen ting og har ikke problemer med å kontrollere meg på noen som helst måte når det gjelder søte ting.

Kan også fortelle at jeg drakk endel pepsi max før, og den dagen jeg våkna opp og følte det sånn ble jeg kvalm av tanken, så har siden det ikke drukket noe brus eller noe annet enn vann.

er som om kroppen skriker etter sånn super helse aktig greier.. som alle de topptrenerne spiser.. mager drittmat på tørre brødbiter som er så grove at man tilslutt driter sponplater..

noen som har hatt det på samme måte?

Sincity er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat