Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-10, 17:22   #13
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Omlegging til Lavkarbo for barn med ADD

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Åja.. det er kjekt å vite arnakristin ( si meg er du islandsk? Tanta mi heter Arna Kristin, bor på Island:P)

Da blir det reduksjon av frukt til å begynne med, for så å se om han er villig til å kutte det helt ut

I dag ovnsbakte jeg ørret med dill, salt og pepper på, med stekt kål, gulrøtter og brokkoli i fløtesaus, med blomkålsstappe. Han spiste alt sammen med godt mot. Han har belønningssystem nå i begynnelsen, siden han er redd for ny mat, så hver gang han smaker noe nytt og spiser det opp, får han ett klistremerke. Når han har samlet 20 stk tar vi en tur på kino, biblioteket etc som belønning

Hei,
Ja, jeg heter det faktisk, jeg er halvt islending.
Hmmm… kanskje det er tanta de folk prøde å få tak i via msn for noen år siden – mange islendinger som prøvde å legge meg til men ingen jeg kjente men de trodde de kjente meg, he, he…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat