Fikk skryt av frisøren min idag -ja, hun som snakker rett fra levra (og en gang kommenterte ketose-ånden min .. annen historie) - hun spurte "hva i allverden har du drivi med siden sist (2 mnd) - du har jo pinadø fått sexy spretten rumpe, stramme lår og flat mage - WOW !!". Og jeg smilte fornøyd (der jeg sto i mine nye lyse jeans og trang T-skjorte) - Pilates !! Hadde det komme fra hvem som helst andre hadde jeg ikke blitt SÅ glad, men som sagt - denne dama sier ALT rett ut - og da mener jeg ALT ! (Hun FIKK slengt på at nå var det bare armene igjen......men "jag hör inte" )
Spesielt glad ble jeg fordi jeg har liksom gått her og venta på resultat av treninga. I følge Pilates himself skulle vi etter:
10 ganger - føle forskjellen (yupp, det stemte)
20 ganger - se forskjellen (ja, JEG så det ja..)
30 ganger - andre se forskjellen. ENDELIG !!!
Vel jeg har trent 34 ganger nå (ikke medregnet dagens - har ikke kommet så langt) og trodde ikke at andre enn sambo ville se noe...... Det er herved bekreftet at Pilates hjelper og at Josef'en ikke juger !!