Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-05, 17:29   #41
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Fikk skryt av frisøren min idag -ja, hun som snakker rett fra levra (og en gang kommenterte ketose-ånden min .. annen historie) - hun spurte "hva i allverden har du drivi med siden sist (2 mnd) - du har jo pinadø fått sexy spretten rumpe, stramme lår og flat mage - WOW !!". Og jeg smilte fornøyd (der jeg sto i mine nye lyse jeans og trang T-skjorte) - Pilates !! Hadde det komme fra hvem som helst andre hadde jeg ikke blitt SÅ glad, men som sagt - denne dama sier ALT rett ut - og da mener jeg ALT ! (Hun FIKK slengt på at nå var det bare armene igjen......men "jag hör inte" )

Spesielt glad ble jeg fordi jeg har liksom gått her og venta på resultat av treninga. I følge Pilates himself skulle vi etter:

10 ganger - føle forskjellen (yupp, det stemte)
20 ganger - se forskjellen (ja, JEG så det ja..)
30 ganger - andre se forskjellen. ENDELIG !!!

Vel jeg har trent 34 ganger nå (ikke medregnet dagens - har ikke kommet så langt) og trodde ikke at andre enn sambo ville se noe...... Det er herved bekreftet at Pilates hjelper og at Josef'en ikke juger !!