Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 14:50   #98
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Igår storkoste jeg meg med en hel sjokoladeplate. Den het Premium Dark Mint
og var fantastisk god, ikke fikk jeg dårlig samvittighet av den heller - men jeg ble skikkelig stappmett. En følelse jeg ikke har hatt siden min tid før ED. Ikke særlig god følelse.
Tør å innrømme det her inne, men ikke for popmannen helt. Stoler ikke helt på meg selv at det var et engangstilfelle.

Farlig farlig, men herlig herlig vet du
Det hjelper å si det "høyt" til noen, i alle fall for meg, for da blir en mer oppmerksom på at en ikke lar ting skli helt ut.
Du har jo allerede registrert at det ikke gav noen særlig god følelse med en hel plate, så neste gang tar du sikker bare noen får ruter skal du se
Har du prøvd å lage sjokolade selv?
Jeg har kjøpt meg stevia og testet ut mørk sjokolade, den ble minst like god og gjorde ingen utslag hverken på blodsukker, vekta eller søtsuget
Men dyrt - det er det, så det blir ikke ofte. Til jul neste gang tenker jeg (nammmmmm)

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat