Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?
Takker for svar og jeg tror dere har litt rett alle.
Har "stappet" i med baconsnacks de siste dagene, og dette er så salt at jeg nesten brekker meg og totalt unødvendig mat.
Hadde jeg spist samme kalorimengde i egg & bacon ville jeg ikke klart å gå.
Ergo, vi snakker om unødvendig overspising.
Føler meg egentlig like "pakka" etter å ha spist dette som potetgull. (nei, det er ikke nevneverdig med karb i svoren)
Har en del tanker rundt kostholdet jeg spiser om dagen og min foreløpige raske konklusjon er at dette ikke handler om annet enn naturlig kost, kost vi alltid burde spise, men med fett som viktigste energikilde, selv om næringsmiddelindustrien ikke er enig....
Ergo hører heller ikke daglig inntak av oversaltet baconsvor, svøpt i palmeolje inn....
Spise for mye? Ja, det har blitt nok, men vil jeg "klare" meg på 2000 kcal i fett?
Blir veldig lite mat i mengde?
Men jeg tror det er lettere for meg å legge på 1000 til og heller brenne det av på trim, selv om den blide svensken ikke mener man burde.
Jeg ser på trim som sundt, noe jeg har lyst til og noe som også er "mental" trim.
Mange drittsekker som får passet påskrevet i mitt hode etter 45 min på sykkelen...
Søtsug har jeg ikke hatt siden jeg spiste min første halvkilo kyllingvinger til frokost.
Det skal nevnes at jeg til "vanlig" legger nedpå en stor porsjon "Statens kostholdsråd" til middag. Etter 20 min på øyet er jeg som regel så sulten og søtsugen at jeg kunne drept.
En skive brød med nugatti smaker bedre enn sex i de minuttene der. (gjorde...)
Ellers tror jeg ikke at jeg fortsatt ikke har vært i ketose.
Rart, da jeg tidligere etter trening lukter ren aceton .
Men det kommer vel...
|