Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 15:31   #1
mimmi1
Nytt Medlem

Medlem siden: Jun 2010
mimmi1 er på en erverdig vei

Kjære ketolyseeksperter

Vil gjerne ha litt tips og råd ang mitt ketolysekosthold. Jeg har holdt på i 6 uker nå. De to første ukene spiste jeg mat fra spis deg slank.no og gikk ned et sted mellom 3 og 5 kg. Jeg får som regel utslag på laveste eller nestlaveste på ketostixen. Drikker mye vann og trener vekter og kondis tilsammen 5 ganger i uka. Tror bare jeg har vært skikkelig lilla en gang. Vekten rører ikke mye på seg, men jeg vet også at det skjer mye med musklene mine. Fikk barn for 6 mnd siden og hele svangerskapet ble det null aktivitet så merker godt at det begynner å komme litt muskler nå. Har lest masse her inne og også ketolyseboka. Min mat i løpet av en dag:

Frokost: 50 gr av spisdegslank sin frokostblanding ( 4 karber som påvirker blodsukkereret) og litt soyamelk over med 0,5 karber pr 100 gr.

Lunsj i det siste har blitt en kaffekopp med cocosa eller 2 egg og 4 skiver bacon dersom jeg er veldig sulten.

Middag: karbonadedeig/kjøtt/kylling med ost, fløte eller rømme over og ca en halv tallerken med isbergsalat og agurk eller en halv tallerken med brokkoligrateng med masse ost i. Spiser en tallerken med mat( hvis det har noe å si)

En kopp kaffe med cocosa.

Kvelden: lager ofte ca en dl kremfløte med en liten dæsj funlight oppi.

Steker mat i olivenolje, drikker ca 3 liter vann og unner meg litt pepsi max.

Setter pris på alle synspunkter her!! Vil så gjerne prøve å gå ned litt fortere. Trener hardt og er kjempemotivert, er bare redd for at motivasjonen snart forsvinner hvis ikke det begynner å skje litt mer snart! Hadde blitt superfornøyd bare det hadde gått LITT ned hver uke. På de 4 ukene jeg har gjort dette alene, har jeg kun gått ned 300 gram. Vet jeg bygger muskler samtidig og at det blir vanskeligere å se det på vekta da, men hva kan jeg forvente tror dere? Og hva anbefaler dere eventuellt å gjøre annerledes med kostholdet! Setter pris på alle svar!

Ps småspiser litt baconkrisp med 0 karber sånn innimellom hvis jeg blir fysen på noe..

Sist redigert av mimmi1 : 20-10-10 kl 15:48.
mimmi1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat