Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-10, 23:07   #25
Lindaplinda
Medlem

Lindaplinda sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 44
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Kjære ketolyseeksperter

Nå har jeg bare spist lavkarbo i tre uker, så jeg føler meg ikke kunnskapsrik nok til å begynne å guide deg innen måltidene dine.

Jeg har i utgangspunktet ca 20kg jeg vil miste, og jeg har gått på mange "motbakker" og vært utålmodig på vekta fordi jeg synes det har gått så sakte i forhold til andre. Men, så fikk jeg endelig kjøpt meg et målebånd forrige lørdag og målte midjen samme dag. På veie- og måledagen min på mandag, altså 8 dager etter første måling, hadde jeg gått ned 8 cm på midjen!! Da fikk jeg plutselig et annet syn på dette og har roet meg mye i forhold til det. Så sett igang å måle!!

Jeg mistenker at jeg får i meg for lite fett, men så lenge vekta og midjen går ned så gjør jeg jo noe riktig. Jeg drakk cola zero og spiste godis så og si hver dag før, og nå har jeg kuttet ut det til helgene (godis = flæskesvor eller baconkrisp), og koser meg heller med en god kopp te på kveldene på hverdagene. Men det hender at jeg kjøper flæskesvor og cola zero i en sjelden ukedag, men det er noen jeg fyser veldig etter hvis jeg har ventet for lenge med å spise etter at jeg har blitt sulten, så da må jeg prøve å unngå det

Lykke til videre da!! Du har all grunn til å være stolt av deg selv.. selv om ikke tallene viser store forandringer, så har du allikevel både klart å legge om kostholdet og å begynne å trene!!

Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat