Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her. Så mange svar.. hurra! Imorgen skal jeg på jobb igjen da, og matpakke består av dagens middag (som smakte fantastisk) Frokosten blir to kokte egg med en halv tomat og ekte majones.. er godt å variere litt fra eggerøra Ang vaflene på jobbe så har du min sterkeste medfølelse.. he he Mitt største "problem" er ferskt brød, og det kjøper jeg jo annenhver dag til sønnen og samboeren min. Salaten eller eggene smaker ikke like godt når jeg får vann i munnen av de deilige brødskivene de spiser.. he he. Men jeg har stått imot fristelsene, og har ikke lyst til å gi meg med det heller Skal jeg først sprekke, så skal ikke det være pga ei lusen brødskive altså.. det skal isåfall være pga en deilig julemiddag, og da skal jeg tillate meg å spise den uten dårlig samvittighet
Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.
Så mange svar.. hurra! Imorgen skal jeg på jobb igjen da, og matpakke består av dagens middag (som smakte fantastisk) Frokosten blir to kokte egg med en halv tomat og ekte majones.. er godt å variere litt fra eggerøra Ang vaflene på jobbe så har du min sterkeste medfølelse.. he he Mitt største "problem" er ferskt brød, og det kjøper jeg jo annenhver dag til sønnen og samboeren min. Salaten eller eggene smaker ikke like godt når jeg får vann i munnen av de deilige brødskivene de spiser.. he he. Men jeg har stått imot fristelsene, og har ikke lyst til å gi meg med det heller Skal jeg først sprekke, så skal ikke det være pga ei lusen brødskive altså.. det skal isåfall være pga en deilig julemiddag, og da skal jeg tillate meg å spise den uten dårlig samvittighet
Jeg baker også brød annenhver dag. Ungene elsker varm skive med smør som smelter nedi og toppet med brunost. Serveres med kakao. Da holder det hardt!