Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-10, 20:46   #3904
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Bruker du kunstig tårevæske?? Jeg kan anbefale Hylocomod.. Den er dyr (300 kr), men meget drøy. Tørre øyne er ofte et symptom på Sjøgrens... Har du blitt sjekket for det? Andre ting kan være at du ser OPP på en pcskjerm.. Da blinker du sjeldnere.. Når det gjelder linser så er harde linser myyyye bedre enn mye da de holde lengere på fuktighet. Men selv de kan bli tørre... Vet.

Nei, gjør ikke det, bruker tårevæske, altså. Jeg ser ikke opp på pc-en, heller, mer ned, egentlig.
Jeg har blitt testet for alt mulig, som man skal når man tar linsekontroll, har et mulig anlegg for en eller annen stær, med trykk på mulig. Men det har vært fullstendig uforandret i fire år.
Men, jeg glemmer det når jeg ikke har det, så hvor ofte jeg har det vet jeg ikke, jeg vet bare at jeg har det nå.
Men, det kan jo også faktisk ha noe med at jeg er tom for sminkefjerner, og de siste par dagene har vaska vekk øyesminken med lano? .

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥