|
Sv: Katta på lavkarbo
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Aeryth, har du noen dyrebutikk i nærheten? De har frysetørret vom beregnet på hunder. Men katten min elsker det, og holder hundene hos foreldra mine unna med labben og forsyner seg i matfatet deres 
Jeg må like langt til dyrebutikk som til slakter. Det blir enten til Flekkefjord eller til Egersund.
Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.
De fleste frysedisker jeg har frekventert over hele landet har hatt okselever, noen også blod i plastspann. Kalvenyrer har jeg også sett tror jeg.
Hm, kanskje Mega'en min har det? Jeg har ikke sjekket kjøttfryseren så nøye egentlig.
Opprinnelig lagt inn av aatinka, her.
Omtrent alle loppemarkeder jeg har vært på de siste årene har sånne store gamle kjøttkverner, det kan være en hjelp for å få nok bein i katta siden mange av de beina vi får tak i er vanskelig for katter å spise. Kyllingbein f.eks. Jeg regner med at det går an å kverne kyllingvinger og fisk slik at de får i seg nok bein. Det er VIKTIG at de får nok bein og det er så innmari vanskelig å få tak i ferske mus på Kiwi 
Jeg har lyst på kjøttkvern! Og pølsehorn! Hm, huff da, de har ikke fått i seg så mye bein fra maten jeg har gitt dem. Kotelettbeina er litt for store. Ga dem kylling i begynnelsen til jeg leste at de ikke skal ha så mye kylling. Kanskje gi dem en kylling i ny og ne da. De spiste mange av de beina.
Men de er flinke jegere hele gjengen. Legger stadig fra seg noe i tunet. Til og med kattungen fanger mus. Hun har også drept noen lemen. Jeg så at hun lekte med en en kveld. Det er døde lemen overalt ute hos oss. Skulle trodd noen hadde spilt en dårlig runde med "Lemmings".