Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-10, 10:42   #521
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Frøkengiraldriopp, her.

Vi skal nå målet, det er det ingen tvil om Ny minstenotering i dag - denne lungebetennelsen har vært skikkelig bra for meg

74,7 idag - totalt 13,7 kg siden 31. mai og under 10 kg til målet er nådd De siste tre ukene har det forsvunnet 4,1 kg - hvis det fortsetter slik - er det ikke lenge til jeg har nådd det målet Men jeg må vel bare innfinne meg med at det nok tar liiiiitt lenger tid med de siste kiloene Og det er helt greit

Oioioi så flinke dere er! Jeg har nok aldri brukt hverken 36 eller 38 i bukser, er foreløpig på 44 men regner med å gå ned til 42 om ikke alllllltfor lenge... Har jo litt med høyden også å gjøre det der, jeg er 1,76 på sokkelesten... Ikke mange bukser som er lange nok da, ihvertfall ikke i små størrelser

Har stått helt på stedet hvil i noen dager nå, hverken opp eller ned. Trodde jeg skulle få mensen mandag, men den glimrer fortsatt med sitt fravær. Føler meg ikke oppblåst, har ikke vondt i magen, ikke ømme pupper, så det virker ikke som den nærmer seg heller. Hvis den fortsatt ikke har kommet i løpet av helgen må jeg nesten teste meg
Ellers skal jeg streve litt for å trene oftere. Har fått meg nye støvler, så nå er det bare å gå ut på tur!

Skal ha jentene på besøk på lørdags kveld, og skal diske opp med noe god mat. Laget et par lavkarbo-kaker i går (oreo og bounty-kake, nam!) og tenkte å lage en svinefilet eller noe til middag. Så blir det littegranne rødvin tenker jeg, og fyr i peisen. Koselig!

Ha en flott helg alle sammen!!

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat