Sv: Maistarternes veietråd!
Oioioi så flinke dere er! Jeg har nok aldri brukt hverken 36 eller 38 i bukser, er foreløpig på 44 men regner med å gå ned til 42 om ikke alllllltfor lenge... Har jo litt med høyden også å gjøre det der, jeg er 1,76 på sokkelesten... Ikke mange bukser som er lange nok da, ihvertfall ikke i små størrelser
Har stått helt på stedet hvil i noen dager nå, hverken opp eller ned. Trodde jeg skulle få mensen mandag, men den glimrer fortsatt med sitt fravær. Føler meg ikke oppblåst, har ikke vondt i magen, ikke ømme pupper, så det virker ikke som den nærmer seg heller. Hvis den fortsatt ikke har kommet i løpet av helgen må jeg nesten teste meg
Ellers skal jeg streve litt for å trene oftere. Har fått meg nye støvler, så nå er det bare å gå ut på tur!
Skal ha jentene på besøk på lørdags kveld, og skal diske opp med noe god mat. Laget et par lavkarbo-kaker i går (oreo og bounty-kake, nam!) og tenkte å lage en svinefilet eller noe til middag. Så blir det littegranne rødvin tenker jeg, og fyr i peisen. Koselig!
Ha en flott helg alle sammen!!

|