Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 00:00   #4
Julie
Seniormedlem

Julie sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 30
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking?

Heng et før-bilde av deg selv et sted der du kan se det hver dag, og heng et ferdigslanket bilde av deg selv ved siden av! Litt uoriginal idé som har blitt sagt før, men det er motiverende å se forskjellen, og vite at man både er sunn og normalvektig!

Ellers - for meg virker det veldig bra å være streng og å spise riktig i hverdagene, for så å ta en belønning på fredagen. Jeg lager meg ofte en god frokost (pannekake), spiser sunn lunsj, og så en god og deilig middag før jeg setter meg med litt baconsnacks, pudding eller noe annet godt. Okei, så spiser man kanskje litt for mange karbohydrater/kalorier/proteiner den dagen, men så lenge man er flink resten av uka, er det fint å kunne belønne seg selv - og så setter man mye mer pris på det!

Oppsummert:

Streng lavkarbo 5-6 dager i uken + ett/to ekstra gode måltider på den syvende dagen = belønning, motivasjon og større takknemlighet for det lille ekstra!

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat