Jeg har jo lest stort sett det meste som står her inne på forumet..veldig takknemlig for all nyttig info jeg finner her!! Én av tingene som går igjen, er at man skal spise når man er sulten. I dag har jeg bare spist ett måltid med fast føde...Vet ikke om det er dumt?? Jeg har jo inntatt næring i flytende form også, så jeg har fått i meg noe... Slik ser dagen min idag ut: -Når jeg sto opp drakk jeg en kopp kaffe med cocosa og en desj fløte oppi. 2-3 timer etter det var jeg enda ikke sulten..Men jeg laget kokosmelk-kakao i går, og hadde halvparten igjen. Den drakk jeg da. Hadde oppi en skvett soyamelk, da jeg syns den var litt tykk. Så, ca 3 timer etter det trente jeg hardt 1 time spinning. Etter trening kjente jeg meg heller ikke særlig sulten, men spiste 1/3 pai med ca 1/2 agurk og majones og litt kål. Vanligvis spiser jeg kanskje et litt mindre stykke pai..men det var ikke et veldig mye større måltid enn det jeg vanligvis spiser.. (Paien var selvsagt lavkarbo!!) Det er mulig at jeg burde spist hyppigere, men jeg mener jo at både kaffe med cocosa og kakaoen på en måte kan telles som måltid... Noen som har formening om dette?? Håper ikke det er helt feil...