Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 17:18   #71
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Fedme kan ikke kureres

både jeg og samboern min er / var matvrak. .Han er mer aktiv enn meg og han har en mer aktiv jobb.. Til middag hadde vi alltid ris, poteter, pasta og kjøtt og saus og grønnsaker.. han spiste mest grønnsaker og kjøtt, mens jeg som ikke liker grønnsaker heiv innpå med ris og poteter og kjøtt og feit saus....

han lever på 2 liter cola om dagen i tillegg til 1 pose potetgull...

han veier 75 kg og jeg veide 105....!!

Nå som jeg går på lavkarbo har jeg ikke FYSISK sug etter snop og snacks, men siden jeg jobber i en kiosk har jeg litt lyst på likevel, både boller og snop.. Men jeg har ikke noe sug, og jeg har klart å la være å forsyne meg av det.. Det klarte jeg ALDRI før..

Samboern min overspiser heller aldri, jeg "kjeftet" på han fordi han aldri spiste opp, mens jeg gjerne spiste dobbelte av han, et lass med ris etc.. Ikke rart jeg este ut.. Trodde jo ikke ris og pasta var så usunt, er jo lite fett i det..

Om jeg er sensitiv mot karber eller ikke, det aner ikke jeg.. men jeg elsker dem Hehe.. nå som jeg går på lavkarbo har jeg vel knapt matlyst engang, og jeg som spiste SÅ masse før... det er helt sykt..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat