Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 20:34   #83
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fedme kan ikke kureres

Opprinnelig lagt inn av Minimeg78, her.

Jeg er ikke nedlatende. Jeg bare konstaterer at overvekt stort sett er selvforskyldt og ikke genetisk. Nei jeg har aldri vært kraftig overvektig, men jeg vet at jeg legger på meg av å sitte i ro og spise mer enn kroppen forbruker. Ja til og med de slanke må passe på hva de putter i seg i forhold til aktivitetsnivået sitt.

Forøvrig tar du feil. Spiser jeg sjokolade to-tre dager på rad skal det MYE til å unngå å spise dag 4 og 5. Drikker jeg masse brus i helgene er mandagene harde. Mulig dette kommer som et sjokk på deg, men dette er gjengs for de fleste mennesker.

Tror du virkelig at slanke mennesker aldri må ta seg sammen for å ikke putte i seg for mye?

Du OPPFATTES i hvert fall som nedlatende, om du er klar over det eller ikke!
Du kan ikke konstantere noe som er feil! Hvordan vet du at det ikke er genene som styrer mye av dette?
Jeg er adoptert inn i en supersporty og sunn familie med fysisk fostring høyt på timeplanen!
Hvorfor hater jeg da trening, elsker mat og veier akkurat like mye som min biologiske mor gjorde?

Du vet ikke hva hardt er i forhold til mat, tro meg! Da ville du så absolutt ikke uttalt deg sånn!!!