Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 21:17   #99
Tingelin
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Vestfold
Alder: 50
Tingelin er på en erverdig vei

Sv: Flere som starter på Xtragavanza eller EasyLife nå?

Hei!

Jeg har begynt på Easy Life, med mål om å gå ned ca 10 kg, komme i gang med regelmessig trening og endre dårlige matvaner! Går ikke på pulver, men forsøker å spise vanlig mat; MYE av det som er bra og lite av det som ikke er bra. Fikk smaksprøvene på de ulike shakene første kurskveld, sjøl om jeg allerede da hadde bestemt meg for å ikke bruke dem - og fikk da bekrefta mitt valg. Etter ei uke med Easy Life var jeg overlykkelig over å kunne spise ordentlig mat og ikke måtte leve på shakene, tror jeg hadde blitt dårlig av det... Urk! Og i siden ett av mine hovedmål med dette kurset er å klare å legge om halvdårlige kostholdsvaner til GODE vaner som også familien kan leve med, syns jeg det er greit å bruke de få månedene med oppfølging av kursleder til å lære meg til å legge om kostholdet.

Blir litt sliten av å tenke på all denne maten hele tida, å planlegge alle måltider fra frokost til kvelds... Må nok bli enda litt mer systematisk, slik at ting kan gå litt mer automatisk, uten av all den tenkinga.

Har de siste dagene følt meg litt svimmel sånn litt utpå ettermiddagen. Usikker på om det er fordi jeg drikker for lite vann (uten at jeg måler nøyaktig, er jeg helt sikker på at minst tre liter går ned!) eller fordi jeg ikke får i meg nok næring, f.eks. fett. Får kanskje spørre kursholder om det i morgen!

Skal følge med her inne i forumet framover, og har også funnet en blogg med mange interessante oppskrifter! Detta går bra!!

Tingelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EasyLife Svar med sitat