Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 21:33   #255
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: For de som vurderer gastric bypass, kriterier og info

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Skal gi deg en lite drink Nozinan, jeg, så tar du gastro som om du aldri hadde gjort annet!

Finnes det ikke flytende vitaminer, da? Floradix eller noe sånt?

Hehe. Flytende vitaminer har for lave doser, da må jeg drikke ei flaske daglig, og det er både dyrt og unødvendig. Tar heller tabletter og bruker tid på det, selv om det er grusomt ekkelt.

Opprinnelig lagt inn av solihjerte, her.

Så det var ikke noe gastro før du ble operert? Jeg har aldri hørt om det, men i starten av denne tråden, som er noen år, så er det linket til et sykehus hvor det med gastroskopi står oppført som noe man skal gjennom før operasjon. Men har ikke sett det noen andre steder, så da bare later jeg som jeg ikke har sett det nå heller ..

I det offentlige er det helt vanlig med gastro etter det jeg har hørt. På Aleris bruker de det ikke før operasjonen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat