Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 23:42   #3964
senorita
Seniormedlem

senorita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 40
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har fått time til gastroskopi i november, på ettermiddagen. Men i brevet står det at på ettermiddagen og kvelden tilbys det IKKE avslappende medikamenter.. Jeg er redd! Det er absolutt ikke aktuelt å stappe en slange ned halsen min uten at jeg har fått så mye dop som overhodet er mulig.

I tillegg er jeg redd for at om jeg ber om ny time får jeg ikke før enten mens jeg sitter med hjemmeeksamen (hvilket da er uaktuelt) eller enda seinere. Legen sendte nemlig purring fordi det tok så lang tid å få time, så de har vel gitt meg en av de "første og beste". Hjelp, hva gjør jeg?

Jeg var på gastro 28.9 og jeg hadde aldri gjort det før.. Jeg fikk kl 16 og det er på "kvelden" og dem skulle absolutt gi meg avslappende.. Jeg nektet, fordi da hadde jeg ikke fått spise før en time ettterpå, og jeg hadde fastet hele dagen og var utsultet. Jeg svelgte slangen, hostet og harket og spydde og sikla, men det var over på 1-2-3.. klarte det helt fint uten noe som helst medikament og følte meg helt fin etterpå.... Prøv uten!! Det går kjempefort!

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT