Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 10:29   #528
Frøkengiraldriopp
Medlem

Medlem siden: May 2010
Frøkengiraldriopp er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.

Tusen tusen takk! Håper bare alt går fint nå, skal til legen om 3 uker. Har sjekket litt rundt på nettet og det viser seg at jeg er i 6.uke hvis jeg regner riktig Herregud det er helt uvirkelig, det slår antakelig et lite hjerte i magen min akkurat nå! Jeg begynner å gråte bare jeg tenker på det! (mitt første svangerskap altså, jeg er 33 år så det er lovlig seint, men bedre seint enn aldri!)
Og lykke til til deg også frøken, håper det skjer deg også!!!! Hadde vært litt koselig om vi kunne skravle her om alle ting som skjer med kroppen hver dag

Jeg var 32 da jeg fikk datteren min, og det er akkurat passe Nå passere jeg snart 38 og har lyst på en til - er i forsøksgropa for å si det sånn. Veier 14 kg mindre nå, enn da jeg ble gravid sist, så håper det veier litt opp for at jeg også er seks år eldre Håper det klaffer for meg snart og - slik at vi kan gå opp i vekt sammen (og ned igjen etterpå ) Ha en herlig dag, Mailin - nyt følelsen

Mammamiia - du har gjort ditt høres det ut som - og har da trolig MASSE gode råd til oss som ikke har gjort så mye for befolkningsveksten

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
Frøkengiraldriopp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Svar med sitat