Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 10:30   #5
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Pastiller og tyggis uten sukker...

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Dette gjelder vel ikke for alle? Jeg får ikke noe stigning i blodsukkeret, ikke faller jeg ut av ketose og vekta går fint nedover.

Alltid brukt mye sukkerfri tyggis, synes det faktisk demper sulten når det nærmer seg lønsj på jobben

Marius

Ikke skyt budbringeren!
Det er det som står i boka og blir gjentatt til det kjedsommelige av de som er motstandere av kunstig søtning!
Har lånt bort boka mi, men xylitol er bra for tennene, men er ikke lavkarbo- søtstoff. Og det er xylitol i nesten all tyggis uten sukker! Så vidt jeg husker!

Og folk er forskjellige; dersom jeg tygger tyggis, tror kroppen min at det kommer mat og forbereder seg deretter. Når det da ikke kommer noe i magesekken, blir jeg utrolig sulten!