Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 20:13   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Indre organer...

Opprinnelig lagt inn av *NuNu*, her.

Ja hva som får meg til å tro det... jeg tror ikke jeg, jeg føler (som jeg skrev) at kroppen jobber mer... men det kan jo være fordi jeg VET at ketose er en kostbar energiutvinningsmetode for kroppen... I sammenheng med at jeg siden starten på ketolyse har slitt med store korsryggsmerter i nyrehøyde... og jeg er redd nyrene er "overbelastet", eller hvordan jeg skal si det...

Veldig interessant det om hjertet!

En nær bekjent av meg fikk tilbud om å mageopereres. FØR at det kunne skje måtte han gå ned helst 20 kilo ganske fort. Han fikk da en pulverkur som han skulle bruke i 6 uker. Denne pulverkuren (Afi-Nutrin??) hadde alt av næringsstoffer, men mannen kom i ketose av den og var det hele veien og gikk ned myyyyye.. Begrunnelsen for denne strenge kuren var at sykehuset ville at de indre organene skulle bli avhjelpet mest mulig før en operasjon.... Slik at alt skulle gå lettere i etterkant...