Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 21:33   #4
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mathjelpen for foreldre

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Mange barn får berre dei same triste brødskivene kvar bidige dag, så dei ikkje ein gong orkar ete til slutt, berre sit og stirer i maten utan å få ned ein bit.

Høh. Mine vil ikke ha annet enn den "samme, triste brødskiva" med det "samme, triste pålegget". De får med frukt og gulrot i tillegg da og av og til paprika eller druer f.eks. I det siste har ikke jentungen spist så mye på skolen, hun sier hun ikke er sulten og jeg tror henne. Hun spiser godt hjemme, av de "samme, triste brødskivene", med det "samme, triste pålegget" - så det har neppe noe med maten å gjøre.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat