Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 08:42   #249
Sivensvans
Seniormedlem

Sivensvans sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Oktoberstarter-tråd?

Opprinnelig lagt inn av Lindaplinda, her.

Tuuusen takk.. den klemmen gjorde godt Jeg har vært i ketose i 3 uker, men regner med at jeg var det 1 uke før det også siden jeg ikke har forandret noe særlig på kostholdet. "Skeiet" litt ut i helga med to kaffe % baileys, men synes det er litt voldsomt å gå opp 1 kg bare pga det.. Jeg vet jo at vekta kan forandre seg iløpet av en dag avhengig av når man vanligvis veier seg, men da er det jo uanz ikke snakk om så mye.

Nei, dette var som sagt en fryktelig nedtur. Har skrevet et nytt innlegg i journalen min om det. Skal nok ikke gi opp altså... men det frister litt nå..

Skjønner at dette er kjipt altså - men, du må ikke gi opp! Nå vet ikke jeg hvordan historien din er - men, om du gir opp har du tapt

Bortsett fra baileys'en - var det andre ting du gjorde annerledes denne uka?

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Berit Nordstrand Svar med sitat