Opprinnelig lagt inn av JKBB, her. Jeg har forresten krympa 12 cm den siste mnd! 6 av dem rundt magen!! 99 (!!!!!!!) cm tilsammen nå! Wohoo! Legger til her at jeg trener ca to ganger i uka, og det ser at det hjelper MYE på cm'ene som satt som støpt den perioden jeg ikke trente, mens kg'ene sitter bedre nå, sikkert muskelvekst, i motseting til da jeg ikke trente, da gikk jeg ned ca en kg i uka.. Uansett er det cm som vises på kroppen, så heller den veien sier nå jeg! Trives utrolig godt med å trene også nå, så det kommer jeg ikke til å slutte med, uansett. (selv om det er gøy med mye minus på vekta og...)
Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.
Jeg har forresten krympa 12 cm den siste mnd! 6 av dem rundt magen!! 99 (!!!!!!!) cm tilsammen nå! Wohoo! Legger til her at jeg trener ca to ganger i uka, og det ser at det hjelper MYE på cm'ene som satt som støpt den perioden jeg ikke trente, mens kg'ene sitter bedre nå, sikkert muskelvekst, i motseting til da jeg ikke trente, da gikk jeg ned ca en kg i uka.. Uansett er det cm som vises på kroppen, så heller den veien sier nå jeg! Trives utrolig godt med å trene også nå, så det kommer jeg ikke til å slutte med, uansett. (selv om det er gøy med mye minus på vekta og...)
Hurra for alt som er ned og inn!!! Gratulerer til deg også, CocoNut!