Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 10:15   #184
BitTorres
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Fedme kan ikke kureres

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvorfor er det så mange yngre, spreke, slanke folk som dør etter harde tak?? KANSKJE hadde de samme disposisjoner for sykdommer etc som vi fete har, men hos oss fete er det lettere å SE at ting kan utarte seg ille grunnet nettopp fedmen?? Senest i forrige uke var det en sprek, ung, vital herremann som døde helt plutselig etter en fjelltur. INGEN hadde trodd at noe feilet HAM! Han jogget jo hver kveld og var SÅ obs på helse og kosthold. Likevel kom dagen hans før min...RIP.

AKKURAT det jeg mener. Det er så lett å se det på en som er fet, at den personen kanskje ikke tåler maten.
De som blir syke eller dør på andre måter, blir som regel ALDRI satt i forbindelse med dårlig toleranse av karbohydrater. Ei dame som var kjent i Kondis miljøet, løp maraton og halvmaraton og var i kjempeform, døde plutselig i en alder av 55 år - slag. Idrettsfolk spiser MYE karbohydrater, jeg skulle i det miljøet tygge i meg 700-1000 gram per dag. Hva gjør det med kroppen tro - tenk hvordan cellene må ha det. I millitæret måtte vi trene på hvordan det var å løpe med gassmaske - du får nesten ikke luft i det hele tatt. Helt jævlig. Sånn må jo cellene ha det når de ikke får fett i det hele tatt, bare i små super, istedet får de glukose (gass). Helt, helt sykt.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat