Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 11:33   #24
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Farleg feit og berre 15

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Mine søsken er også slanke som bare det....men jeg...jeg eser ut bare jeg ser på nugattien

Det er BRA at dere har tatt tak i problemene før det blir for vanskelig. Skulle ønske noen tok tak i det når jeg var yngre..Da hadde jeg kanskje ikke vært overvektig i dag?

Broren min er høy og slank, det kan man ikke akkurat si om meg!
Datteren min blir nok litt høyere enn meg, men ikke mye. Håpet er at hun i hvert fall ikke skal slite med å slanke seg, det er bedre hun må legge inn litt ekstra innsats for å ikke bli feit!

Er ikke redd for å snakke med henne om kosthold og mosjon, moderasjon og tilrettelegging. Som sagt blir hun ikke nektet noe ting, bare oppfordret til å ta sunne valg!
Feks ELSKER hun reker på boks. Så i stede for å kjøpe godteri for pengene fra farmor, kjøper hun reker!
Og hun spiser dem helt naturell, ikke noe loff eller majones, nei! Bare reker som godteri er snadder!