Tråd: Tunfisk
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-05, 20:26   #1
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av
Smile

Tunfisk

Kjøpte tunfiskfileter på Lidl her om dagen, da foreldrene mine skrøt uhemmet av hvor godt det var. Prøvde den ut i dag.

Tinte først en filet i romtemperatur og skyllet den så under vann. Hadde på salt og pepper og deretter la jeg den i stekepanna på forholdsvis sterk varme. Stekte i smør ca 5 minutt på hver side.

Spiste det sammen med diverse kuttede grønnsaker som jeg la med rundt fileten (brokkoli, squash, paprika, løk og redikker). NAM NAM. Tunfisken ble nydelig, faktisk over all forventning. Billig var den også. 2 fileter til 20 kr. (ca 125 gram pr filet og de var pakket i plast hver for seg)

Anbefales!

Skal også være godt å legge den på grillen.