Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 17:50   #42
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

En trist historie du forteller her
Når det gjelder gynekologene så vet jeg ikke hvilket lokalsykehus du tilhører, men min erfaring med gynekologene i Tromsø er at i allefall et par av dem skulket alle timene i medfølelse og empati (og jeg vet at en av dem havnet her i Harstad, så det forbauser meg ikke om det er ham du har møtt). I allefall:

Nei, du er så absolutt ikke overfølsom og nærtagende. De har bare total mangel på alt som kalles "bedside manners". Så kjør på med løpet hos de som støtter deg, og la de bedrevitende dustene holde på med sitt. For å stå mot dem må du mobilisere mye styrke, frekkhet og stahet -og all den energien kan du heller bruke til noe annet

Lykke til -ikke la motstanden knekke deg, men la medgangen og gode mennesker gjøre deg sterkere.

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat