Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her. YES! Jeg kom meg helskinnet (eller kanskje usprukket passer bedre...) gjennom kvelden i går, men det var nære på må jeg si Selleri mot søtsug har jeg aldri hørt om, men det er jo verdt et forsøk - skal tro om det er selleristang eller -rot, kanskje begge deler funker? Men nå er det ny dag, nye muligheter og jeg har akkurat inntatt frokost som i dag ble sjokoladefrokostblanding
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
YES! Jeg kom meg helskinnet (eller kanskje usprukket passer bedre...) gjennom kvelden i går, men det var nære på må jeg si Selleri mot søtsug har jeg aldri hørt om, men det er jo verdt et forsøk - skal tro om det er selleristang eller -rot, kanskje begge deler funker? Men nå er det ny dag, nye muligheter og jeg har akkurat inntatt frokost som i dag ble sjokoladefrokostblanding
Så bra Grotingeling ! Kjempeflink !! Nå har du ikke dårlig samvittighet for deg selv,...kan være stolt i stedet . Selleristang tror jeg det var forresten. Jeg fikk tipset av ei venninne som leser alt hun kan komme over av mat og forskning . Var visstnok noen stoffer som motvirket søtsuget...Men, som sagt jeg har jo aldri prøvd det ut -men Mille har jo det ser det ut som. Ellers har jeg også hørt et kjerringråd at å suge på en sitron skal virke... Det kan jo mer være smaken enn annet ? Jaja Ja koselig å prate her inne kikkin Å drømme om mat....er jo noe...men jeg TENKER jo bare mat...tror jeg blir kokko jeg..hehe. Usunt...psykiatri neste..?? jaja jeg trøster meg med at det går vel over